Όταν η δημοσιογραφία καταντά "κολακεία και δημόσιες σχέσεις"

SHARE:


Διάβασα το πιασάρικο λογύδριο του φίλου μου Δημήτρη Βωχαΐτη, (ο οποίος είναι ο άξιος συνεχιστής του επίσης φίλου Μάκη Ανδρικόπουλου, στο να γράφουν αμφότεροι ΜΟΝΟ ύμνους, κολακείες και επαίνους), και ομολογώ τα ψιλοπήρα.
Έγραψε λοιπόν ο φίλος μου ο Δημήτριος, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

«Ο ελληνισμός του εξωτερικού δεν είναι μόνο μπουζούκια και "ώπα". Ευτυχώς που τέσσερις άνθρωποι αποδεικνύουν ακριβώς το αντίθετο της "μπουζουκλερί". Ότι, δηλαδή, η Ποιότητα θέλει και σκληρή δουλειά αλλά, πρώτα απ' όλα, θέλει Αισθητική, Κάλλος και Παιδεία...»

Με άλλα λόγια ο Δημήτριος, εκτός από δημοσιογράφος, έγινε και γνώστης της μουσικής.
Μας είπε δηλαδή, ότι, στα μπουζούκια δεν θα βρείς ποτέ ποιότητα, αισθητική, κάλλος ή παιδεία, άσε που δεν χρειάζεται εκεί μέσα και σκληρή δουλειά.
Ω! Δημήτρη... Αναθρίχιασα!!
Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά, στις "μπουζουκλερί" καλέ μου Δημήτρη, μπορείς να βρείς διαμάντια, και από μουσικούς, και από τραγουδιστές, με επίπεδο, παιδεία, κάλλος και που δούλεψαν πολύ σκληρά για να φτάσουν όπου έφτασαν, κι όχι με πλάτες από κοινότητες, μπαμπάδες πιλότους και με ράσα ή λοιπούς σπόνσορες και "αιμοδότες". Στη νύχτα φίλε μου Δημήτρη, δεν είμαστε όλοι και όλες σούργελα όπως λάθος και πολύ άδικα πιστεύεις. Υπάρχουν άνθρωποι όλων των ηλικιών, πολλοί είναι οικογενειάρχες, άνθρωποι που σέβονται τη μουσική κι αυτό που κάνουν, που σέβονται τον εαυτό τους, αλλά και το κοινό που τους ακούει.

Όντως! Άμα ανακατεύεσαι με ελληνικές Κοινότητες, όσο να 'ναι, αποκτάς πολλούς τίτλους και ικανότητες.
===
Indeed! Whenever you mix with Greek Communities, as long as you do, you get a lot of titles and skills.
===
De hecho Cada vez que te mezclas con las Comunidades Griegas, mientras lo hagas, obtendrás muchos títulos y habilidades.
===
In der Tat! Wenn Sie sich mit griechischen Communities mischen, erhalten Sie, wenn Sie dies tun, viele Titel und Fähigkeiten
===
的確! 每當你與希臘社區混合時,只要你這樣做,就會得到很多頭銜和技能

Άσε όμως τώρα να σου πω κι εγώ Δημήτρη, που ίσως κάτι να έμαθα παραπάνω από σένα, τραγουδώντας επί 33 χρόνια στις "μπουζουκλερί", τη δική μου άποψη και να σου εξηγήσω τι ακριβώς είδες εσύ στη "δηθενερί" και τι άκουσες στη "ντεμεκλερί" που πήγες.

Δύο μουσικοί Δημήτρη μου ήταν όλοι κι όλοι αντί τουλάχιστον 4 (ή έστω 3) άτομα, που για μένα θεωρείται ότι πιό φτηνό θα μπορούσε να παρουσιάσει μια "κοτζάμ" ελληνική Κοινότητα, κι η οποία θα μείνει στην ιστορία ως "η Ε.Κ. των τσαμπατζήδων" και των "παραγωγών χαμηλού (έως μηδενικού) μπάτζετ". Μόνο στο φεστιβάλ στον Αη Γιάννη βάζουν πολύ βαθειά το χέρι στην τσέπη και για τους παχυλούς μισθούς μιας κλίκας. Πουθενά αλλού. Γι αυτό, όταν είναι να γράφεις, γράφε αλήθειες, εκτός κι αν φοβάσαι επιπτώσεις, (όπως π.χ. μη σε διώξουν και σένα από το θέατρο), οπότε καλά κάνεις.

Ας τα πάρω όμως από την αρχή, αναλυτικά, για να με καταλάβεις.

Πολύ ωραίος ο Χρήστος με τα κρουστά, αλλά χανόταν το παλικάρι, διότι τον σκέπαζαν τα υπόλοιπα όργανα, τουτέστιν ένα... τα πλήκτρα.
Πολύ καλή η φωνή της Αναστασίας, κόρης του πολύ αγαπητού μου φίλου Γιάννη, αλλά δεν απέδωσε όσο θα ήθελε και η ίδια, γιατί απλά, δεν ήταν το στοιχείο της. Και το λέω, γιατί ξέρω τις δυνατότητες της φωνής της και που είναι μεγάλες (κι αυτό το εννοώ, δεν είναι κολακεία).
Μέτριος ο Σταύρος, ενώ θα μπορούσε καλύτερα (τον άκουσα στο θέατρο της Νάνσυ και ήταν πολύ καλός), επίσης εκτός στοιχείου, τραγουδούσε τραγούδια άγνωστα και μακράν "ηλικιακά" (δεν είναι βλέπεις όλοι γεννημένοι πάνω από μισό αιώνα, ούτε λάτρεις του 60 και του 70), καθώς επίσης δεν γνωρίζει από "σεκόντα" (δεύτερη φωνή) όπως διαπίστωσα στα τόσα βίντεο που ανέβηκαν. Αυτό βέβαια, δεν μειώνει την αξία του σαν φωνή. Επίσης, δεν μπορούν όλοι να τραγουδάνε με σκέτο πιάνο σαν τη Μποφίλιου.

Πάμε και στον μαέστρο τον "φίλο" μας.

Κώστα μου, είναι αναμφισβήτητο γεγονός, ότι είσαι ένας πάρα πολύ καλός και διαβασμένος μουσικός της «κλασικής μουσικής», αλλά... εκεί σταματάει το θέμα.
Όταν κάνεις πως τραγουδάς, γιατί σ' αρέσει και το καταλάβαμε όλοι, ο κόσμος που σε ακούει, και χωρίς να το θέλει, νοσταλγεί τις... "μπουζουκλερί".

Το πρόβλημα για μένα στην "Οδύσσεια της Σελήνης" (ψάχνατε καιρό να βρείτε το όνομα; ) ήταν ότι, πέρα από τους κλασικούς -που τους παίζεις στα δάχτυλα-, από «ελληνική μουσική» δεν είναι το δυνατό σου σημείο, κι αυτό αποδεικνύεται ότι δεν κατάφερες να κάνεις "σωστή επιλογή τραγουδιών", ώστε να "φτιάξεις" τον κόσμο που, ως γνωστόν βαριέται εύκολα, και να μη λέει "γιατί να είμαι εδώ κι όχι στη μπουζουκλερί..".

Κατ' εμέ, προσπάθησες να κάνεις μια μουσική γέφυρα και να ενώσεις τις δεκαετίες... από Πασχάλη, μέχρι το σήμερα. Και ασφαλώς συμπεριέλαβες και τραγούδια του.
Έβαλες ουσιαστικά τραγούδια που αρέσουν σ' εσένα και ξετρελαίνεσαι "εσύ" μ' αυτά, πιστεύοντας ότι θα αρέσουν και στον κόσμο. Ναι ε; Αμ δεν αρέσουν Κώστα μου σε όλους. Σίγουρα θα ήταν ανάμεσα στο κοινό καμιά 60ριά μεγαλοκοπέλες, που θυμήθηκαν τα μαθητικά θρανία και χτυπιόντουσαν ξέφρενα στο ρυθμό, αλλά... Το σύνολο; Δεν σε ενδιαφέρει το σύνολο;

Και το θεωρείς τρομερή δουλειά εσύ τώρα, και σου πήρε έναν ολάκερο χρόνο; Εμείς κάτι τέτοια στις "μπουζουκλερί" τα έχουμε έτοιμα σε 2 ημέρες και την τρίτη αναπαυόμαστε.
Και το θεώρησαν μεγάλη δουλειά κι οι αυλοκόλακες, που έτρεξαν να γράψουν παιάνες με άρθρα και σχόλια, κι ότι μέχρι και "το ραδιόφωνο του CBC, το μεγαλύτερο και εγκυρότερο ΜΜΕ του Καναδά" και ζουμ τριαλαλόμ, έδειξε μέγα ενδιαφέρον να την αναμεταδώσει στα εκατομμύρια ακροατών του.. Φάνηκε κανένας τους; Τι όχι;
Και η αίθουσα ήταν λέει κατάμεστη από πάνω από 300 άτομα; Μια αίθουσα των 200 ατόμων; Μήπως μέτραγε ο δικός μας στους τοίχους και τον κόσμο μέσα στα κάδρα; Είπαμε να γράφουμε κολακείες, αλλά να έχουμε και ένα μέτρο.. οέο!

Και μετά είμαι κακός, κι εσείς όλοι οι καλοί;
Αλλά, σ' αυτή την παροικία, άμα δεν κάνεις τον κόλακα, δεν πας μακρυά. Μάλιστα, το εμπέδωσα, όμως, ευχαριστώ δεν θα πάρω, έχω κοντή γλώσσα για τέτοιου είδους γλειψίματα και... από παπαριές, μπορούν όλοι!


Name

Admin Says,741,Break News,10322,History,580,Humor-Σάτυρα-Κεντρίσματα,1014,Interesting,2659,Movies,13,Nature-Travel,551,Reportage-Exclusive,69,Sience - Technology,563,Social Media,137,Sports,1026,Video,29,Άρθρα,576,Αστυνομιία-Έγκλημα,1379,Βιβλία-Εκδόσεις,76,Γιώργος Φάκος,289,Διηγήματα,49,Ειδήσεις,12813,Ηealth - Μedicine,1277,Καταγγελίες,211,Λογοτεχνία,15,Λογοτεχνία.,6,Μαγειρική-συνταγές,819,Μουσική,216,Νίκος Ράμμος,248,Ομογένεια,895,Συγγραφείς,151,
ltr
item
TGBNEWS: Όταν η δημοσιογραφία καταντά "κολακεία και δημόσιες σχέσεις"
Όταν η δημοσιογραφία καταντά "κολακεία και δημόσιες σχέσεις"
https://3.bp.blogspot.com/-8MLO1FwGzbE/XH0tpzFbR7I/AAAAAAAAiH8/Wrg06BJiAg8ayUva_TjREorZVCJVlaTrgCLcBGAs/s640/232323%2B%25282%2529.png
https://3.bp.blogspot.com/-8MLO1FwGzbE/XH0tpzFbR7I/AAAAAAAAiH8/Wrg06BJiAg8ayUva_TjREorZVCJVlaTrgCLcBGAs/s72-c/232323%2B%25282%2529.png
TGBNEWS
https://www.tgbnews.com/2019/03/blog-post_6.html
https://www.tgbnews.com/
https://www.tgbnews.com/
https://www.tgbnews.com/2019/03/blog-post_6.html
true
2038196663235419812
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy